Na těchto webových stránkách využíváme soubory cookie které nám pomáhají při poskytování služeb.
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies ukládaných na Vašem zařízení.
Hogyan kell helyesen eljárni, ha a terméket reklamálni szeretné?
A polgári törvénykönyv 53. § 7. bekezdése alapján fogyasztóként joga van a terméket indoklás nélkül visszaküldeni a kézhezvételtől számított tizennégy naptári napon belül. Elég, ha e-mailben jelzi nekünk az info@naturalprotein.hu címen, hogy vissza szeretné küldeni a terméket.
- a terméknek sértetlennek, bontatlannak és kifogástalan állapotban kell lennie
- kérjük, hogy a termékkel együtt küldje vissza a törvény szerinti elállási nyilatkozatot is
Ha minden rendben van, haladéktalanul visszautaljuk a pénzt a bankszámlájára.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@naturalprotein.hu címen az igényével, és mi mindent megteszünk, hogy eleget tegyünk kérésének, és elküldjük a kívánt terméket. Amikor visszaküldi a csomagot, kérjük, gondosan csomagolja be, hogy ne sérüljön meg. A termék cseréje esetén kérjük, számoljon azzal, hogy a szállítási költségeket Önnek kell viselnie.
Ha a kapott termék nem felel meg a rendelésének, vagy hiányos, kérjük, forduljon hozzánk az info@naturalprotein.hu címen, és azonnal megkezdjük a helyzet rendezését. Kérjük, adja meg az összes szükséges részletet, beleértve a rendelési számot is, hogy meg tudjuk találni és kijavítani a hibát.
Ha a csomag láthatóan sérült, kérjük, a helyszínen ellenőrizze a tartalmat. Ha a termék is sérült, ne vegye át a küldeményt, és azonnal reklamálja a futárnál. Kérjük, értesítsen minket is az info@naturalprotein.hu címen. Ha lehetséges, készítsen fényképet a sérülésről is.